Çalışan Deneyiminde Kognitif Dönem Başlıyor!

LEVA İşinizde Nasıl Çalışır?

 

İş hayatında çalışanlar ve şirket için hizmet veren sanal asistan
LEVA İşinizde nasıl çalışır? Hangi sistemler ile entegre hizmet verir?

LEVA İşinizde, pek çok ofis uygulaması ve çalışanların aşina olduğu teknolojik servisler ile entegre şekilde çalışır. IBM Watson servis altyapısı ile desteklenen Office 365 ve IBM Connections 6.0 ile entegre LEVA İşinizde, çalışanlarınızın işinizi daha verimli ve etkili şekilde yönetmesi için rehberlik etmektedir.

Watson Nedir?

 

Watson, IBM tarafından geliştirilen ve insan gibi düşünebilme yetisine sahip cognitive yani bilişsel bir teknoloji. Doğal dil işleme, bilgi alma, bilgi gösterimi ile akıl yürütme ve makine teknolojileri öğrenmede yetkin bir uygulama olan Watson, doğal dilde sorulan soruları analiz ederek bağlamsal içeriği cevap olarak sunan, erişim sağladığı veriler sayesinde tüm ihtimalleri değerlendirebilen ileri düzeyde bir yapay zekâ formu.

 

IBM Connections 6.0 Nedir?

 

Çağımızda sosyal network kanalları sayesinde iletişim kurma, hayatın her alanına nüfus etmiş durumda. Şirket çalışanları da sosyal ağ kullanımına aşina olduğundan iş yerinde şirket özelinde sosyal ağ oluşturmak, çalışanların hem dijital kullanım alışkanlıklarına hem de deneyimlerine katkıda bulunur. Bunun için IBM Connections 6.0, çalışanlara özel bir sosyal çalışma platformu olarak hizmet vermektedir.

IBM Connections 6.0, işinizde gerçek zamanlı sosyal iletişim ve içerik yönetimi yetenekleri sağlayan bir sosyal yazılım. Kuruluşunuzun doğru kişileri istihdam etmesine, inovasyonu hızlandırmasına ve sonuçları sunmasına yardımcı olmanın yanında şirketlerin organizasyon süreçlerini daha hızlı hale getirerek zamandan ve maliyetten kazanmalarına destek olur.

 

Office 365 Nedir?

 

Microsoft tarafından sağlanan Office 365, e-mail ve takviminize dilediğiniz yerden erişim sağlayabileceğiniz; Word, Excel, PowerPoint gibi Office dökümanlarınızı internetten düzenleyebilme imkânı sunan, anlık mesajlaşma, görüntülü arama ve dosya paylaşımı gibi hizmetler sunan bulut platformdur.

 

LEVA İşinizde Ne Şekilde Çalışır?

 

LEVA İşinizde, sesli komut sistemi ile veya yazılı olarak iletişim kurmaktadır. İletişim kuruldukça kendisini geliştirir; çalışanlarınız ile diyalog kurarak kendisine yöneltilen soruları cevaplar. LEVA İşinizde'yi web sitenizde, mobil uygulamalarınızda, sosyal medya kanallarınızda, dokunmatik ekranlı kiosklarınızda, robot asistanlarınızda veya çağrı merkezinizde sanal asistan olarak kullanabilirsiniz.

 

LEVA İşinizde Şirketinize Özel Olarak
Nasıl Hazırlanır?

 

LEVA İşinizde, markanızın sektörüne ve çalışanlarına özel olarak kurgulanırken çalışan deneyimi için yol haritası çıkarılır. Çalışanların servisi kullanırken attığı adımları ve geçeceği yolları ayrıntılı olarak analiz eden deneyim planı yapılır.

  • Çalışanlarınızın çalışma şekilleri, kullandıkları teknolojiler, ofis programları ve servisleri incelenir.
  • Etkileşime geçtikleri şirket alanları ve departmanlar belirlenir.
  • Davranışları analiz edilir.
  • Çalışanlarınızın gözünden şirketiniz deneyimlenir ve empati yapılır.
  • Çalışanlarınızın deneyimi, bu süreçte geçtiği yollar farklı versiyonlar ile adım adım planlanır.
  • Planlanan süreçler soru ve cevaplar halinde diyaloglara dökülür.
  • Çalışanlarınıza özel 360 derece çalışan deneyimi oluşturulur.