X
X
X
 
Blog

Blogumuzdan dijital dünya ile bağlantılı her konuda yaptığımız paylaşımları takip edebilirsiniz.

 

LEVA (LuckyEye Virtual Assistant) IBM Watson İstanbul Summit 2017’de  

14 Kasım 2017 tarihinde Volkswagen Arena’da düzenlenen IBM WATSON ISTANBUL SUMMIT 2017’ “Kognitif İş Dünyası” temalı organizasyonda, işletmeleri ve ülkemizi global rekabet yarışında bir adım öne taşıyacak olan Kognitif, Yapay Zeka ve Nesnelerin İnterneti teknolojilerinin bizlere sunduğu fırsatlar hakkında konuşuldu.

LEVA, Profesyonel Hayattaki Dinamik, Hızlı, Heyecanlı Ve Eğlenceli Yeni Asistanınız!

LuckyEye, 14 Kasım Salı günü Volkswagen Arena'da gerçekleşen IBM Watson Istanbul Summit 2017 etkinliğine katıldı. Etkinlikte LEVA, insansı robot NAO ile tanıtıldı. 

LuckyEye’ın yeni yapay zeka teknoloji ürünü olan LEVA (LuckyEye Sanal Asistan), etkinlikte katılımcıların ve ziyaretçilerin Watson Customer Engagement ürünleri hakkındaki merak edilen sorularına cevap verdi. Türkçe sorulan soruları anlayan, sorulara yine Türkçe cevap veren LEVA ve insansı robot NAO, etkinliğin en çok ilgi çeken iki teknolojisi oldu. 

Etkinlikte; IOT ve Kognitif, Kullanıcı Odaklı Ürün ve Servis Tasarımı, Blok Zinciri Teknolojisi, Siber Saldırı, Fikirden İnovasyona Yolculuk, Türkiye Ekonomisi’nde Yapay Zeka ile Oluşabilecek Büyüme Fırsatları gibi konuların ele alındığı konferanslar düzenlendi.

IBM WATSON ISTANBUL SUMMIT 2017’de konferansların yanısıra IBM Partnerlerinin fuaye alanındaki standlarında yer alan deneyim merkezleri ile tam bir kognitif iş dünyası kimliğine bürünülmesi sağlandı. Konferanslarda konuşulan içerikleri fuaye alanında deneyimleme ve detayları öğrenme fırsatı bulan ziyaretçiler, kognitif teknolojinin iş dünyasına getirdiği yenilik, hız ve dinamizmi deneyimleme fırsatı yakaladılar.

LEVA (LuckyEye Sanal Asistan), verinin gücünü pazarlama ekiplerine kullandırmak için tasarlanmış bir dijital pazarlama otomasyon platformu olan Watson Campaign Automation, fırsatları keşfetmek için sitelere ve uygulamalara müşteri açısından görüntülemeyi sağlayan Watson Customer Experience Analytics, mobil uygulamalardan tek sayfalı uygulamalara, reklam panolarına, gömülü cihazlara ve daha pek çok uygulamaya içerik etkinleştirmenizi sağlayan Watson Content Hub, pazarlama ekiplerinin müşteri davranışlarını anlamasına ve analiz etmesine yardımcı olmak için tasarlanmış bilişsel öneriler sağlayan Watson Marketing Insights, müşteri etkileşimlerinin gelen pazarlama için bağlama dayalı, ilgili ve kişiye özgü bağlılığa dönüştürülmesine yardımcı olan Watson Real Time Personalization konularında CMO’ların sorularını cevapladı.

İş dünyasının ilk kez farklı kognitif teknolojileri, alanında deneyimleme fırsatı buldukları IBM WATSON ISTANBUL SUMMIT 2017 yeni işbirlikleri, yeni fikirleri ve etkileşimleriyle uzun süre konuşulacak gibi görünüyor.

 
 
Facebook Twitter Linked-InYoutube Instagram 
 
LuckyEye Kaya Aldoğan Sokak Serhan Apt. 3/10 Esentepe İstanbul Türkiye Tel: +90 212 216 8251 | Fax: +90 212 216 8254 | Harita
Google PartnerMicrosoft Partner